Kategorie

Archiwum

14.12.2011

...nowy rok, nowy image...

...Popełniłam straszny błąd!! Zaglądając na Filmweb zobaczyłam norweską adaptację Millenium!! Amerykańska dopiero będzie miała premierę w Polsce w styczniu!! Widziałam trailer i jestem póki co bardzo ciekawa:D Główna rolę otrzymał Daniel Craig, który idealnie pasuje do tej roli!! Właśnie tak mogłabym sobie wyobrażać Mikeala - kobieciarza:D Aktorka grająca Lisbeth, również przypadła mi do gustu:) Jest taka.... jak w książce, przynajmniej na pierwszy rzut oka:) Aaaa nie mogę zapomnieć o roli Martina, zagrał go Stellan Skarsgard:D Idealny aktor do tej roli:D...Ktoś chętny dotrzymać mi towarzystwa w kinie?:D...

...Bardzo długo wahałam się czy już czas, coś w sobie zmienić. Ostateczną decyzję podjęłam, kiedy dzwoniąc do fryzjera okazało się, że załapałam się na ostatni wolny termin przed świętami:D Do wczoraj byłam pewna, że skuszę się tylko na farbowanie i totalną zmianę koloru:D Jednak dziś zobaczyłam poniższe zdjęcie i przypomniałam sobie czasy kiedy, sama miałam jeszcze krótsze włosy....a może tak...to zdjęcie mnie ogromnie NIEPOKOI, tak samo jak wojna w mojej głowie - ściąć, nie ściąć, ściąć, nie ściąć, zafarbować...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz