Kategorie

Archiwum

27.08.2011

...4 rano. Z ulubionym drinkiem w ręku przeglądam wiadomości, które ominęły mnie przez ostatnie kilka godzin. Karolina skopała tyłek Schiavone!! Wspaniała wiadomość!! Jakoś nie darzę włoszki zbytnią sympatią. Jutro finał, będę mocno trzymać kciuki i oglądać z zapartym tchem!...

...Dosłownie przed chwilką wróciłam z maratonu filmów Woody Allena w Multikinie. Wybrałam się z dwoma starymi kumplami i do końca nie byłam pewna czy dobrze robię ponieważ nigdy wcześniej nie widziałam żadnego filmy tego reżysera. Skusiłam się głównie dlatego, że bardzo lubię maratony, a dawno nie miałam okazji na żadnym być. Filmy były...naprawdę zaskakujące, ponieważ z reguły jak próbowałam jakiś zobaczyć w tv, szybko zaczynałam się nudzić i przełączałam kanał. Okazało się, że popełniałam błąd i zbyt szybko je oceniałam...

...Jako pierwszy leciał "Sen Kasandry", pamiętam jak leciał w kinach. Słyszałam wiele różnych opinii o nim,  ale nigdy sama nie zmusiłam się do zobaczenia go. Dobrze, że leciał jako pierwszy, ponieważ o 2 w nocy mogłabym na nim zasnąć:p W zasadzie...nie był zły ale troszkę nudnawy, powolny i definitywnie na raz:P Ale jak zwykle Evan McGregor ratował sytuację:D...

...Drugim filmem był "Victoria Cristina Barcelona". Wiele razy miałam okazję go zobaczyć na Canal + i miałam ochotę! Jednak zawsze znajdowałam coś ważniejszego do roboty. Bardzo przypadł mi do gustu:) Film jest zabawny, zakręcony i może nawet w którejś bohaterce odnalazłabym siebie:) Nie rozumiem jednak jak można znaleźć jakiekolwiek podobieństwo między Penelope Cruz a mną? Poza kolorem włosów w przeszłości:P...

...Jako ostatni, premierowo, leciał "O północy w Paryżu". Dziś pierwszy raz o tym filmie usłyszałam. Jest oryginalny i warto go zobaczyć. Jest romantyczny ale nie ckliwy. Ma w sobie wiele elementów i momentów, które lubię ale nigdy się do tego nie przyznam...przynajmniej nie na trzeźwo:P...

...Czas kończyć pozbierać warzywka na Farmaramie, posłuchać Jamesa do poduszki i spać:)...

3 komentarze:

  1. Maraton z Woody Allen i Penelope Cruz... zazdroszczę :)choć bardziej cenie Almodovara ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 września jest kolejny maraton Allena w Multikinie. http://multikino.pl/pl/extra/filmowe/maraton-woodyego-allena/

    OdpowiedzUsuń
  3. O może się wybiorę :)tylko że repertuar troszkę jest mi już znany . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń