Kategorie

Archiwum

18.08.2013

...Biegam - Pozdrawiam...

     Niedawno znalazłam na FB świetną inicjatywę stworzoną przez biegaczy - Biegam - Pozdrawiam. Akcja rozpoczęła się 18 maja i trwa do dziś. Ma na celu propagowanie miłego i kulturalnego zachowania wśród wszystkich biegaczy. Ludzie udzielający się na tym fanpage'u, zachęcają wszystkie biegające osoby do wzajemnego pozdrawiania się w czasie biegu.

Źródło: facebook.pl.

     Jest to świetny i rewelacyjny pomysł!! Dlaczego nie mamy sprawić komuś przyjemności i powiedzieć mu "cześć" podczas biegu, lub po prostu unieść dłoń. Jest to swego rodzaju tradycja, która ma szerszy zasięg niż tylko biegacze. Kiedy pierwszy raz poszłam z Danem w góry, byłam bardzo zdziwiona kiedy pozdrawiał wszystkie mijane osoby. Pomyślałam, że jest niesamowicie kulturalny, bo przecież chyba nie zna tych wszystkich osób?! Dopiero później wytłumaczył mi, że to taka górska tradycja.

Źródło: facebook.pl.

     Jeżeli chodzi o akcję dotyczącą bezpośrednio biegania, to już jakiś czas temu byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, kiedy przebiegający obok mnie biegacz pozdrowił mnie. Pamiętam, że bardzo się wtedy ucieszyłam i pomyślałam, że to bardzo sympatyczne. Sama staram się zawsze o tym pamiętać, zarówno w górach jak i na trasach biegowych, żeby wykonać ten mały ruch, który tak niewiele mnie kosztuje - a komuś może sprawić duża przyjemność.

Zapraszam wzystkiech do zaglądnięcia na Funpage akcji:
Biegam - Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz